lördag, april 02, 2011

Fortsättning från Grötö

Jag åkte ju ifrån min kamera hemma när jag åkte till Grötö. Men jag har tagit lite bilder på det jag kom hem med. Det är så att man brukar få en kasse med lite garner från SiVs sponsorer och det fick vi i år också även om det var en korg. Korgen ser ni på bild och även garn och lite inspirationsmaterial. Längst fram på bilden ser ni också resultatet från garnprovningen jag var på. Det var kul och det skulle jag gärna vilja göra om. Den sista bilden är på DVDn som jag vann i sticktävlingen. Får väl titta på den vid tillfälle. Har någon sett den? Idag har det varit riktig vår här i Halmstad. Sol och varmt och blommor i grässlänterna. Mannen och jag åkte till Mjellby konstgård för att se en utställning av Einar Jolin. Jag gillade hans tavlor innan och jag gillade det jag såg men inte Mannen. Han hade nog inte sett något direkt innan men han gillade inte vad han såg. I morgon har vi funderat på vårsalongen på museet här i Halmstad. Vi har tänkt oss en konsthelg. Nu blir inte texten som jag vill igen. Varför är det så svårt att dela upp texten i stycken? Det blir ju så svårt att läsa så här.

Inga kommentarer: