onsdag, februari 23, 2011

En lugn vecka … märkligt.

Det är en lugn vecka. Igår kväll var det visserligen kommunfullmäktige men för övrigt har jag inget en enda kväll på hela veckan. Det känns som att jag måste glömt något. Jag är inte van vid sådant här. Jag har stickat lite på mina framstycken på min Bingejacka. Det är knepigt de där första varven innan jag kan se mönstret. Men det går sakta men säkert framåt. Sedan går det liksom bara fortare och fortare. Det är väl psykologi kan jag tro. På lördag har Sandstickan sitt stickcafé och då ska jag bland annat få höra lite från Stickas årsmöte. Inte har jag vare sig råd eller tid att åka till Stockholm för att gå på ett möte i några timmar en eftermiddag. Synd att dom inte förstår att vi är en massa medlemmar ute i landet som också önskar delta. Man kunde kanske variera sig mellan Malmö, Göteborg, Stockholm och någon norrlandsstad. Men icke, bara Stockholm som räknas, varje år.

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Det har jag inte tänkt på att det var så. Kan du inte framföra det till Sticka så de kan tänka om.
Men du, det är väl skönt att få lite lediga kvällar tillsammans hemma, men är man van att det händer en massa kanske det är förvirrande.

Kristina sa...

Hej igen! Jag gillar lugn vardag, men vill jobba ivrigt dess emellan.
Hälsningar
kristina