lördag, januari 08, 2011

Ytterligare en slödag i regnet

Jo, det är sant det har varit en slödag idag också. Men en varm, ett par pluss, och regnig sådan. Trist. Det är isgata ute. Vi var tvungna att åka iväg till affären för att få lite mat och det var ömsom is och ömsom sjö. Borde kanske tagit gummistövlarna på mig istället. Har stickat lite och varit ute på nätet lite. Och här ikväll har jag tittat på Stjärnorna på slottet. Har nästan blivit tradition vid denna tid på året. Ibland är det roligt och intressant och ibland ganska vidrigt. Dom har inte blivit ovänner ännu i år i alla fall. Fick se någon tävling hos någon som firade 2-år för sin blogg. Och då kollade jag min. Jag har haft min blogg i 3 år i morgon. Hade för mig det var i februari men det är i morgon. Förra året firade jag antalet läsare men jag får nog vänta till 4 år den här gången för det har ju varit tyst här i 6 månader. Jag återkommer 2012 med det.

Inga kommentarer: