lördag, maj 22, 2010

Strandpremiär

Idag har det varit fint väder dock med lite moln. Och tyvärr visade det sig att det även blåste lite för mycket för min smak. Men det var först när vi kom till stranden som jag märkte det. Jo, Mannen och jag har gjort strandpremiär idag. Ingen av oss badade, inte ens försökte. Man behöver ju inte försöka spela hjälte bara för att glänsa. Men det var några som badade. I morgon planerar vi att åka till Lidhult. Ska hälsa på äldsta dottern med familj. Alltså Lillfröken. Vi hörde idag när vi pratade på telefonen att hon snattrar riktigt mycket nu. Och gå har hon ju också börjat med sedan vi sågs sist. Ska se om hon kan springa också imorgon. På stickfronten har jag gjort klart mina grå pulsvärmare idag. Så nu är det bara att sätta igång och trä pärlor för nästa par. Planerar att ha i varje fall två par klara före augusti. Berättar inte mer.

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Vi var också nerförbi stranden idag, nästan folktomt. Isiga vindar även på vår strand som vi inte märkte av uppe i trädgården.
Då får du mysa med lillfröken i morgon.