fredag, april 30, 2010

Awarden ”Beatyfull blogg”

Jo, det är sant, jag har fått den av Rosenvante. Jag bugar. Nu ska jag skriva 7 grejer om mig själv och det har jag nog gjort någon gång men vem minns det nu. Sedan ska man skicka vidare till 7 stycken och jag får väl se här om jag får ihop det. 1 Något med det envetnaste som finns är jag. 2 Bestämde mig i unga år för att aldrig gifta mig. Jag gifte mig den 14 juni 2008. 3 Är medvetslös på morgonen. 4 Håller på att dö av hunger innan jag slängt benen över sängkanten. 5 Rosa är nog den värsta färg jag vet. Därefter kommer beige. 6 Chokladälskare men kräsen. 7 Skulle lätt kunna vänja mig vid att vara hemma på heltid. Undrar hur jag skulle få tiden att räcka till. Jag tror bestämt det var den 1 februari jag berättade om mig själv sist. Ni får väl slå ihop det så får ni nog en skaplig bild av mig.
Så var det då vilka som ska få utmärkelsen av mig. Kollade runt lite och de flesta verkar redan ha fått den. Men så är det ju ofta. Skickar vidare till Dabelin, Falu Artut, Kristina-Lakris (en av de vackraste bloggar jag vet), Samtal från min trädgård, Högform, Sticka på landet och Bibblostick.
Kan man skicka den tillbaka till Rosenvante också? I så fall gör jag det.

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack gulliga du.
Trevlig kväll

Bibblostick sa...

Tack för den fina Awarden!

Dabelin sa...

Tackar!

Jag har tänkt komma med en blogguppdatering i helgen!

Kram

Kristina sa...

Jag blir jätteglad över utmärkelsen, fastän jag fått en förut. Det är ju inte det som har betydelse utan det faktum att du tycker att min blogg är värd att få en uppmuntran. Tack snälla och tusen kramar! Kristina