söndag, januari 10, 2010

Tack för alla rara kommentarer …

… jag fått som reaktion på mitt förra inlägg. Jag har ju märkt även tidigare att jag har en skara trogna läsare och det är er jag ser bland alla kommentarer också. Ni ska veta att ni är väldigt uppskattade och jag läser nog era bloggar lika flitigt. Ibland är jag väldigt aktiv med kommentarer men ibland när jag känner så där att ingen läser vad jag skriver så blir det heller inga kommentarer. Ska också försöka bättra mig på det området. Några kommentarer kommer från, för mig, helt okända bloggare. Har gjort mig nyfiken och jag har kollat hos er nu. Problemet ibland är att min favoritlista på bloggar börjar bli ganska ohanterligt lång. Hur gör ni andra? Lena t ex, är din blogg helt ny för jag fann inga inlägg? Eller kan inte alla läsa dom? Sunna, du säger att 2010 kommer att bli ett riktigt bra bloggår. Hur tänker du då? Kommer en sådan som jag att börja skriva lysande inlägg kanske. Hihihi. Den här gången slog jag i alla fall världsrekord, för mig, i antal kommentarer. Pärlmudden! Jag har lyssnat på inslaget i radio Skaraborg med dig som inslag. Bra! Hur jag gör när jag stickar ihop mina muddar. Så som min älskade fröken Maja Wallgren lärde mig och som jag alltså gjorde med mitt livs första stickning. Maskorna har jag på två stickor som jag håller parallellt. Jag sticker in högerstickan i maskan från sticka 1 från mig räknat och sedan motsvarande maska på sticka 2. Stickar som om det var en maska. Gör likadant en gång till. Nu har jag två enkla maskor på höger sticka. Drar den första över den andra. Första maskan avmaskad. Så fortsätter jag likadant med resten. Tycker att det blir överlägset bäst att göra så här. De allra första muddarna jag gjorde sydde jag ihop och kände mig inte alls nöjd men numera är jag riktigt nöjd. Nu så får jag då fortsätta på mitt år nummer 3. Ser fram emot det. Hoppas ni hänger med.

6 kommentarer:

Smycka sa...

Det är som du skriver, ibland orkar man inte/känner inte för att skriva utan bara läsa. Och iblan bara far fingrarna över tangenterna. *ler*

kram från mig =o)

Lena sa...

Hej

Lena med tom blogg, är det jag eller någon annan? jag skulle lägga upp en blogg om rustning av sommarhuset men ändrade mig... Har du hittat den så skicka mig adressen, jag hittar den inte igen

Carina sa...

http://innanforgranarna.blogspot.com/
Lena! Visst är det du och här ser du länken till din blogg. Någon annan blogg finns liksom inte. Du får skicka mig länken till din blogg. Du finner mailadress på min presentation. Du finns knuten till en annan blogg men den är låst till en grupp medlemmar.

Rosenvante sa...

Ok, vi kör väl lite mer kommentarer rakt av då. Ska försöka åtminstonde säga hej, jag var här om jag inte orkar mer. För som du har min lista bara växt och växt, och jag läser alla, kommenterar oftast eftersom jag gillar att få gensvar även på mina inlägg.
Ni får försöka komma på vart ni vill åka, vi har så många förslag men ett som är säkert är att vi ska tillbaka till Aruba åtminstonde en gång till. Men vill man uppleva och se mycket är inte det en sådan resa, då är nog nån storstad i europa att föredra.
Ha en bra kväll

fale artut sa...

God Fortsättning på det nya året!!

Sunna sa...

Jag försöker nog att alltid tänka positivt och jag tänker att 2010 kan bara bli bättre, jag började blogga 2009 och var osäker på vad jag skulle skriva och hur jag skulle göra, är det inte för utlämnande och vågar man visa vad man gör hemma i soffan? SEN MÖTTE JAG DIG OCH ALLA ANDRA MEDBLOGGARE, wow, även om vi inte skriver alla gånger så , hade jag inte bloggen fick jag ju ingen reaktion alls om det så bara är en om dan, eller en i veckan och inte kan då listan med medbloggare bli för lång eller hur, må gott