tisdag, juni 30, 2009

Utmärkelse av Samtal från min trädgård

Jag fick se sent igår kväll att jag fått en fin utmärkelse från Samtal från min trädgård. Då blev jag glad. Och det fanns ett omdöme med också, och ett väldigt trevligt sådant, gjorde inte saken sämre. ”för att hon är en kvinna med bestämda åsikter och fina stickprojekt.”
Jo, jag har nog ganska bestämda åsikter och har svårt att inte tala om dom. Här i blogglandet är det ju heller ingen som tjafsar emot heller *ler*. Jag hoppas bara att alla ni andra här i blogglandet talar om vad ni tycker om saker och ting. För det vill jag gärna läsa om. Tur man bara har dagar kvar nu till semestern. För nu är det för vidrigt varmt. Ni som har läst min blogg förra sommaren också, om ni orkat med mig, vet att jag inte tycker om värme. Jag vet också att många anser mig ganska knäpp när jag säger att jag inte odelat tycker om sommaren.

1 kommentar:

fale artut sa...

MIN PAPPA HADE HÄST OCH DET VAR MYCKET MERA KÄNSLA OCH UPPLEVELSE ÄN DESSA MASKINER! Men då måste man vara fler som hjälper till...... Men det doftar likadant, och då kommer minnena! KRAM!