tisdag, juni 16, 2009

Bakstycket klart på sommarlinnet

Igår kväll stickade jag klart bakstycket på mitt röda sommarlinne. Färgen på bilden känns lite konstigt för i verkligheten är den mörk hallonröd. Bilden på spetsmönstret är lite suddigt men hoppas ändå ni kan se hur det ser ut. Nu är det bara framstycket kvar då. Och så hoppas jag det blir lite varmare väder också så den passar som just sommarlinne. Jag hade ledigt igår från jobbet så det blir bara 3 dagarsvecka för mig. Känns lite konstigt. Idag har det känts som måndag. Får se om det blir tisdag eller onsdag i morgon.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Väldigt tjusig röd färg! Mönstret var också snyggt. Du blir nog fint när det blir färdigt. Hoppas du får stor användning av det. Lycka till!

LenaL sa...

Jättesnygg, både i mönster och färg. Hoppas det blir väder som passar den, så du får använda den riktigt mycket i sommar!

Ha det så jättegott!

Smycka sa...

Härligt mönster och fin färg!

Kram
Ulrica =o)