onsdag, februari 25, 2009

Utmaningen från ”Mina stickor”

Fick ju häromdagen en utmaning från Mina stickor. Det är väldigt många utmaningar som härjar omkring bland bloggarna för närvarande. Det är svårt att hitta någon man kan skicka dom vidare till för alla verkar redan fått dom. Samtidigt kan jag tycka en del är roliga. Reglerna som gäller för utmaningen är att · Länka till den som utmanat dig. · Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv. · Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg. · Skriv ett meddelande i deras bloggar så att de vet … Mina sanningar/vanor/ovanor är 1. Är stickoman 2. Städning är Guds straff till människorna 3. Kronisk morgontrött sedan födseln 4. Älskar min man kroniskt sedan första ögonkastet 5. Ringa Kära syster varje dag 6. Kan inte leva utan musik och böcker 7. Klarar inte av ensamhet mer än stundvis 8. Somnar så fort huvudet når kudden Jag utmanar (det här var svårt) 1. Bohusstickan 2. Virkverket 3. Samtal från min trädgård 4. Bland garnnystan och sytråd 5. Marias hobbysida 6. Notorisk stickare 7. Lenas förråd 8. Knyppeltanten

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Tack för utmaningen, ska anta den så fort jag hinner. Ha det!

teresa sa...

Tack, jag får fundera lite. Har farligt många ovanor...