tisdag, april 15, 2008

Stickcafé i morgon, veckan är räddad.

Igår kväll orkade jag inte skriva i min blogg. Jag somnade strax efter hemgång från jobbet. Mannen väckte mig så vi kunde äta och sedan sov jag. Han väckte mig så vi kunde se Anna Pihl tillsammans och sedan sov jag. Han väckte mig 0.30 i natt och frågade om jag inte borde lägga mig i sängen istället för att sova på soffan. Borstade tänderna och kröp ner i sängen och sov. Vaknade när klockan ringde i morse 7.30. Kände mig lite piggare. Hur kan man bli så trött? Fick för mig att jag var sjuk där ett tag. I morgon ska jag på stickcafé på Fribergs, sista gången. Att det kan kännas så roligt gång efter gång. Ska ta med mig min gröna bolero och sticka på. Är i mitten av andra framstycket. Bakstycket och framstyckena är slätstickade medan ärmarna är spetsstickade. Hittade modellen på Drops. Men det är inte i originalgarnet jag stickar utan ett par nystan jag hade kvar sedan jag stickade en annan kofta för x antal år sedan. Nu är det strax sovdags igen. Måste försöka sova mer så jag inte blir så totalt utmattad. Ska bara packa min stickväska. Slutar inte jobbet förän 17 och stickcaféet startar 17.30. Godnatt!

Inga kommentarer: