fredag, januari 25, 2008

Kräksjukan som aldrig tar slut.

Idag när jag kom till jobbet så var det väldigt tomt. Av 16 barn så var det bara 5 där. Några var så klart lediga men inte mindre än 6 var sjuka, kräksjukan. Nu är några barn sjuka för andra gången på ett kort tag. Så det är väl bara att invänta nästa sjukperiod för sig själv också. Är det inte underbart? Lugnt var det i varje fall. Här i Halmstad har det varit ruskväder hela dagen. Det har blåst och regnat och gör så fortfarande. Hörde på radion att det skall bli storm imorgon. Och jag som ska till Falkenberg och träffa stickdamerna för första gången. Men stickningen åker nog ner och så bär det iväg. Nu ska jag äta lite mat och sedan ska jag sätta mig framför TVn och sticka på min rosa mössa. Jag kanske borde plocka fram några av mina mössor och fota dom. En idé.

Inga kommentarer: