torsdag, januari 10, 2008

Dag 2 i mitt nya liv.

Jag har fått flera reaktioner ifrån stickare runt om i landet. Bara positivt och det blir man ju glad för. Jag tror jag fortsätter. Vad har hänt i Carinas liv i dag då. Ja, inte mycket. Jobbat och läst mail. Mycket mer har jag inte hunnit med. Mannen och jag ska iväg till Getinge för att lyssna på Sven Zetterberg. Jag har velat höra honom live nu i flera år men först ikväll händer det. Får väl berätta i morgon vad jag tyckte. Annars är det mörkt, regnigt och ruggigt. Jag går och väntar på vintern som aldrig tycks komma hit till Sverige. I varje fall inte till Halmstad. Men det verkar inte ha varit så mycket bevänt med den i Göteborg heller. Jag är ett riktigt vinterbarn och börjar känna mig lurad på livets hödjpunkter, snö, kallt och sol. Jaja, det är väl bara att stå ut.

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Välkommen till bloggvärlden!
Hörde av sonen att det åskade i göteborg häromdagen...
Ha en bra dag!
Pärlmudden

Britt-Marie sa...

Välkommen ut i världen, bloggvärlden.

Åska i g-borg? Här är det blötsnö och plusgrader, Luleå alltså.

Kram